Yazmak Gerek Bazen

Ne yazmak gerek artık kaybolan bu bloggerlık bloggerlıgıb artık sadece ınstagram fotosu koyup güzel manzaralarda ve Google da güzel özlü sözler ile paylaşıldığı bu dönemde bilmiyorum ki ne yazmak gerek gerçek bir blogger olabilmek için şiir sokakta diyip post mu paylaşmak gerek illa ama ben ya içimi dökmek istersem en azından şundan eminim ki ınstagram bloggerlarından daha çok blogger olarak nitelendirilmeyi hak ediyorum Tabi yazma konusunda beğendiğim ve istediğim kadar yetenekli olmayabilirim zaten çoğu zaman ne anlatacağımı ne yazacağımı da kestiremiyorum bilemiyorum doğrusu hangi konu da yazacağımı bende ki bu karamsarlıkla yazı yazma isteği ve hissiyatı da gelmiyor artık bana ilham perilerim zaman zaman geliyor inkar edemem birden dökülüyor satırlara yazılar düşüncelerim sonrasında dökülüyorum başlıyorum içimi açmaya ama hala okuyabilecek birilerine ulaşamadı doğrusu kimse kale almıyor sanırım sıkıntı burda başlıyor ama artık sorun değil insanlar artık uzun bir şeyler okumayalı çok oldu ben de kendimi anlatmaya çalışmaktan bıktım o yüzden dinginleştim artık anlatmak yerine dinleyip bakıp geçiyorum zaten kendimi anlama sürecim çoğaldı bu aralar daha çok içime dönüğüm kendime anlamaya çalışıyorum ve tabiki insanları ve varoluş sancılarıyla kıvranıp duruyorum işte eskiden daha kolaydı her şey en azından bu kadar yoğun ve acı değildi bazı şeyler gökyüzünde bir zerre taneciğiyiz bu yüzden insanların bu EGO’su  artık beni sinirlendirmekten ziyade güldürüyor ana yaşıyoruz işte mecbur sinirlenmemiz kendimizi çok önemli biriymiş gibi görmemiz lazım zira öbür türlü bir amaç olmayınca da büyük sıkıntı oluyor koy veriyorsun her şeyi aman napim ne olursa olsun ölümlü dünya Nidaların insanların garibine gidiyor ve bu kadar insanın neden olduğunu düşünmek hepsini tanıma isteği ne düşündüklerini merak etme ve kontrol arzusu olayları iyice çığırından çıkarıyor insanın beyninin kıvrımları alev alıyor ve bu beni gerçekten çok mutsuz bir hale soktu diyebilirim siz siz olun kontrol arzusuna kapılmayın hayatı herkesin algıladığı gibi algılamak zorunda olmasaydım her şey daha güzel olabilirdi belki amaaa bu sefer de benim gerçekten beynimin yerinden çıkacakmış ve beynimin sınırlarımı zorladığım durun çok kötüydü ama algılarımı değiştirmeye çalışmam güzel ve takdire şayandı dileriim tümmm mutluluklar beniimmm kalbimi açtığım bu satırları okuyanlarla oluur en azından siz benim hissettiklerimi bilin birbirimize bön bön bakıp geçmeyelim bu dünyadan biz hislerimizle güzeliz hep öyle masum kalalım algılarımız kölesi olup insanları ve davranışları hor görmeyelim yargılamadan önce nedenini düşünmeyi unutma ❤️

Yorumlar

Popüler Yayınlar