YAŞINI GÖSTERMEYEN ÜNLÜLER

1)Defne
 Samyeli: Defne Hanımı uzun yıllardır ekranlarda gördüğümüz için yaşını tahmin edebiliyoruz Fakat yıllardır yaş almamasına şahit bir durumdayız Yaşıtlarına göre kendine o kadar güzel bakmış ki Herkes 46 yaşına gelince onun gibi olmaya eminim ki imreniyordur Umarım biz de yaş alırken Defne Hanım gibi genç ve fit görünebiliriz


2)İDİL FIRAT : Şu sıralar gündem de çok fazla yer alan İdil Fırat benim arkadaşlarıma yaşını tahmin ettirmek için sorduğumda aldıgım cevaplar şunlar oldu:30,40,42,40,35,28 tahminlerin hiçbiri doğru değil İnanılması zor ama İdil Fırat 45 yaşında benim de ilk öğrendiğimde şaşkınlığımı gizleyemedigim bir gerçek bu. Ben 1988 doğumlu olarak tahmin ediyordum Gerçekten kendine iyi bakmayı gözler önüne sermiş Kendine iyi bakmak bu olsa gerek.


3) Simge Sağın: Simgenin yaşını öğrenmem onedio videosu ile oldu ona bir soru gelmişti geç bir yaşta kariyerinde zirvede olmak seni üzdü mü diye Ben de aa 24 yaşında değil mi zaten en fazla 29 dur gibi düşündüm daha sonra baktığımda şok oldum Ve hemen arkadaşlarımdan da yaşını tahmin etmelerini istedim Tahminler şöyle:35,27,24 Daha sonra gerçek yaşını söylediğim de gerçekten mi şeklinde tepkiler verdiler 





4)Ece Erken:Ece Erken hem görüntüsüyle hem de çocuksu kişiliğiyle tavırlarıyla hareketleriyle gerek sosyal medyada sergilediği enerjik tavırlarıyla yaşından oldukça küçük gösteriyor diyebilirim Takipçilerinin nasıl bu kadar genç gösterebiliyorsunuz sorusuna her ay özel olarak bir  bakım yaptırdığını açıkladı Ben inanıyorum ki pozitif enerjisi de onun genç kalmasını sağlıyor Ece Erken kaç yaşındaki diye sorar gibisiniz tam tamına 40 yaşında







5)Ajda Pekkan: Yılların yaş aldıramadıgı kadın Kim der ki o 72 yaşında Bizlerin babaannesi ve ananesi yaşında ama bazen ben pesimist ruh halimle ondan daha fazla 72 yaşındaymışım gibi gösteriyorum Tabiri caizse kendimin 72 yaşında olduğuna inanırım Ama Ajda Pekkan'ın bu yaşta olduğuna inanmakta hala çok zorluk çekiyorum. Hepimize böyle bir yaşlanma ve yaşam diliyorum 









Yorumlar

Popüler Yayınlar