Çok Kullanılmış Kalpler Dükkanı Kitabın Kilidini Açabildim mi ? Kitap Hakkında Yorumum

Çok Kullanılmış Kalpler Dükkanı Kitabı Hakkında Kendi Kişisel Ve Öznel Yorumumu İçerir
Sınava hazırlandığım bir dönemde okudum O yüzden hasta olduğum bir dönemde zaten ders çalışamadığım için 2 günüm boş geçmesin diye okumaya başladım Kitabı bana ablamdan Doğum günü hediyesi olarak alınmıştı Ben de çok merak ettiğim için sınava hazırlık dönemini engellemeden aradan çıksın diye okumaya başladım (Ama çok yanlış bir görüş olduğunu anladım bence sınava hazırlık döneminde kitap okumayı bırakmak çok yanlış bir seçim ben sınava hazırlanırken çok az kitap okudum siz öyle yapmayın çünkü kitap okumak okuduğunu anlayabilmek paragraf sorularında çok yardımcı oluyor benim 6 yanlışım vardı Türkçede yanlış hatırlamıyorsam belki de biraz daha kitap okusaydım yanlış sayımı 3’e kadar düşürecektim Bu yüzden benden size tavsiye kitap okumanız yönünde olucak sayısalda olsanız sözelde olsanız kitap okumayı asla bırakmayın çünkü kitap okumak çözdüğümüz testlerden daha fazla bilgi içerir Ve kitap okumak kadar ufku daha fazla genişletecek bir şey bence yok) Size bir Öneri sunduktan sonra gelelim kitap hakkındaki yorumuma açıkcası kitap sürükleyiciydi 2 günde bitirdim Belki de kendimi 2 günde bitirmelisin diye şartladıgımdan da olabilir Yazar kitabın sonunda beklenmedik bir son bana göre karamsar bir son diye de adlandırılabilir ve bir ters köşe yapıyor Aynı zamanda kitapta bir şifre var. Eğer şifreyi çözerseniz kitabın geri kalan kısmını okuyabiliyorsunuz. Fakat yazar şifreyi çözemeyenler için de bir çözüm düşünüp bir link bırakmış kitapta ona girip  şifreyi çözemediyseniz öğrenip geri kalan kısmını okuyabiliyorsunuz. Şifre hakkında şunu söyleyebilirim şifre konudan çok bağımsız , alakasız ve basit geldi bana ben daha kaliteli zorlukta bir şifre  ve konuyla bağdaştırılmış bir şifre bekliyordum açıkçası bu yüzden hayal kırıklığına uğradığımı ve çok şaşırdığımı söyleyebilirim Kitapta en çok hoşuma giden kısımlardan bahsedecek olursam İnsanların anılarını bir kutuda saklaması ve bu farklı insanların her birisinin hikayesinin kitapta ayrı ayrı işlenmesiydi Genel anlamda Kitabı çok beğendiğimi söylemem maalesef ki mümkün değil Çünkü kitapta yer yer yazarın kendini tekrarladığını hissettim Ve maalesef ki popüler yazarların süslü üsluplarının tekrarına düşüyormuş gibi bir hissiyata kapıldım kendim kitabı okurken son olarak yazarın kitabın sonundaki vardığı aşk hakkındaki karamsar yorumuna katılmamakla birlikte bu yorumu pek de beğenmediğimi söyleyebilirim Eğer bir değerlendirme yapmam gerekirse 10 üzerinden 4 puan şeklinde değerlendirebilirim



                                                                          Gizem DEMİR

Yorumlar

Popüler Yayınlar