Özgürlük

Ben yürürdüm hiç durmacasına ama koşmazdım neden diye sorarsanız korkardım evet korkardım ya düşersem  kim kaldırırdı beni yerden ya kalkamazsam yerimden Ama daha hedeflerim vardı Ama bilmiyordumki koşmadan başaramacamı bilmiyordum çünkü çok ama çok küçüktüm.Büyük görüntülü olsamda çok küçüktüm koşşamba büyüyemem diye korkuyordum
Peki şimdimi napıyorum ?
Özgürce koşuyorum hiçbir şeyden ,hiç kimseden korkmadan özgürce koşuyorum ve inanıyorum ki eğer bir şeyi çok istiyorsam kesinlikle bedeli vardır ama o isteğimizi elde etmenin keyfi başarısı Pahabiçilemez! Biliyorum ki düşşsemde kalarım eğer hedefim sonucum varsa şimdi korkmuyorum özgürce koşuyorum kimsenin baskısında kalmadan kendi özgür ifamdemle kimseden korkmadan koşuyorum! Belki düşecemi bile bile koşuyorum  düşüyorum da ama kalkmayıda biliyorum biz koşmaktan yorulmadıkça hayaatta bizim üstümüze gelemiyor çekiniyor!Bazen dersller alıyoruz ama insanız olucak kimse mükemmel değildir Ama insanların çoğu kazanmaz önemli olan düşünce kalkabilmektir.  Koşmaktan korkan insan özgür olamaz

GizemDEMİR

Yorumlar

Popüler Yayınlar